پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 230187
شبکه هاي بازرگاني در چهارمحال و بختياري بايد تقويت شود
تاریخ انتشار : 1399/03/18 09:44:11
نمایش : 1602
احمد راستينه نماينده مردم شهرکرد، سامان و بن در مجلس شوراي اسلامي گفت: مديريت بازرگاني را در استان چهارمحال و بختياري بايد ارتقاء و زنجيره ارزش را در اين استان بايد شکل داد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، احمد راستينه نماينده مردم شهرکرد، سامان و بن در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار جهانبين نيوز؛ اظهار کرد:  توليد ملي مسئله اي است که سال ها مقام معظم رهبري دغدغه آن را دارند و ما بايد در همين راستا از توليدات داخلي حمايت هاي لازم را انجام دهيم .

وي با اشاره به اينکه متاسفانه امروز وضعيت شهرک هاي صنعتي مناسب نيست تصريح کرد: بسياري از کارگاه ها در شهرک هاي صنعتي  تعطيل يا روبه تعطيلي يا با حداقل ظرفيت کار مي کنند.

راستينه ادامه داد: ما بايد پنجره موافقي به صورت ويژه براي رفع موانع توليد باز کنيم و در اين مسئله به صورت جدي وارد شويم.

وي با اذعان بر اينکه در استان چهارمحال و بختياري سال گذشته پنجره موافقي براي رفع موانع توليد باز شد گفت: اين مسئله بايد تقويت شود و با توجه به اينکه امسال سال جهش توليد است بايد به صورت ويژه ان را دنبال کرد .

راستينه با اذعان بر اينکه اين استان مديرتي بازريابي خوبي ندارد گفت: مديريت بازرگاني در استان ما بايد به خوبي تقويت شود و از شرکت هاي بزرگ بازريابي دعوت شود که به استان ما آمده و از مهارت و ايده هاي آن ها براي فروش محصولات استفاده کرد.

وي يکي از مشکلات اقتصادي در بحث توليد را نداشتن ارزش افزوده دانست و گفت: بايد ارزش افزوده شکل گيرد تا محصول به فروش برسد و در همين راستا بايد شبکه هاي بازرگاني را در استان تقويت کرد.
 
انتهاي پيام/1020ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html